سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضخامت ساندویچ پانل

پانل های تولید شده از 5 لایه تشکیل میشود که اگر بطور ساده بیان کنیم یک لایه بیرونی و یک لایه درونی و همچنین دو لایه چسب که به منظور اتصال لایه های بیرونی با عایق درون بکاربرده می شود.ضخامت اکثر ساندویچ پانل ها از 4 الی 255 سانتیمتر  می باشد که برحسب سفارش و کاربرد آنها متفاوت است.

رنگ ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها دارای بیش از 12 رنگ مختلف مانند سبز – یشمی- سفید- قرمز و آبی و کرم و سایر رنگ های دیگر که طبق سفارش استفاده می شود را دارا می باشد.

نصب ساندویچ پانل

نکاتی را در زیر بیام می کنیم که باید در نصب پانل ها از این موارد گفته شده به منظور مقاومت بالا در برابر مخاطرات طبیعی و همچنین احتراق و حفظ زیبایی استفاده شود و مورد توجه قرار گیرد:

این اختراع مربوط به پانل مشترک به ویژه برای استفاده از ساخت ساندویچ پانل است . هدف از اختراع استفاده از ساندویچ  پانل در ساختمانی که شامل مواد هسته و پوسته بیرونی است می شود . پانل مشترک شامل زبانه شیار دار و پوست بیرونی پانل که صاف و مجاور یکدیگر هستند می شود .

در این ساندویچ پانل از فلز استفاده شده است . سوراخی که در بخش فلزی ایجاد می شود برای عایق صوتی است که فلز را به مواد هسته و پوست بیرونی پیوند می دهد . فلز این ساندویچ پانل معمولا از آلومینیوم یا گالوانیزه است یا ممکن است از  فولاد استفاده کنند . این ساندویچ پانل شامل چند لایه است ، پوسته ، مواد عایق پشت آن که مانند یک پتو ضخیم و جامد است ، هسته که شامل فوم پلاستیکی است و پوسته دیگر که این هسته بین دو پوسته قرار داده شده است .


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 انواع...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ