سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پانل های در هم قفل شده

پانل هایی با قابلیت عمر طولانی و مقاوم در برابر آتش در یک خط پیوسته و مقاوم در برابر جدا شدگی دارند . همچنین عایق کامل آنها 100 % همگن است . قفل ها به طور خاص طراحی شده اند و پانل ها بدون از دست دادن ویژگی های خود به راحتی ترکیب شده و در مونتاژ و جداسازی قطعات راحتی بزرگی فراهم می آورد .

پانل TD

در هنگام تولید ساندویچ پانل ، نصب لوله در آن انجام می گیرد . تعداد کانال های نصب در صفحه در خط ممتد و عرض محدود  است . دو خط برای استفاده ایده آل است . فاصله بین کانال ها با توجه به پروژه ها تعیین می شود .

پانل هوشمند

پانل های هوشمند راه حلی هستند برای خسارتی که ممکن است در اثر اصطکاک و شکسته شدن به پانل وارد شود به خصوص در بخش حمل و نقل که در محوطه های صنعتی رخ می دهد .

جزئیات مشترک

جزئیات مشترک در انواع پانل ها تراز زبان و شیار لبه آن است که تضمینی برای پیوستن دقیق دو پانل و دقت ابعادی آن است  . این کار مثبت خطر پل حرارتی را از بین می برد و هوا خیلی کم در میان پانل ها پس از نصب باقی می ماند .

از ساندویچ پانل ها در اکثر سالن ها و تمامی مکان های عمومی و یا خصوصی می توان استفاده نمود.در اکثر بیمارستان ها  ،سردخانه های صنعتی و نیمه صنعتی در اکثر ویلاها و مناطق مسکونی ،مدارس و درمانگاه های سیار در اکثر انبار ها و سالن ها  در سالن های ورزشی سالن های صنعتی ، بخشی از بیمارستان ها ، به عنوان سقف کاذب منزل شما ، برای ایجاد مکان سر پوشیده و همچنین برای ایجاد کانتینر و کانکس از ساندویچ پانل استفاده می شود.

ساندویچ پانل ها بطور کلی در تمامی مکان هایی از قبیل مسکونی و غیر مسکومی و یا سوله و سازه های فضایی و کارخانه جات  ها نصب و استفاده می شود.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 معیارهای...       ضخامت و...


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ